Dauntless - Timely Arrival Pack
Arrive on time and in style with the Timely Arrival Pack. Includes the following items: - 1,000 Platinum - “Timely Arrival” Arrival Emote - 50 Ace Chips - 3 Common Cells - 2 Rare Cells - Tonics Bundle Platinum is an in-game currency that can be used to purchase weapon and armour skins, arrival emotes, banner customizations, and more. You can also use it to upgrade your Hunt Pass.