Dauntless - Arcslayer Pack
Harness the power of aetheric science with the Arcslayer Pack. Includes the following items: - 5,400 Platinum - Arcslayer Cosmetic Armour Set - Arcslayer Torch Lantern Skin - Arcslayer Flagstaff - “Arcslayer” Title - Arcslayer Shield Banner Fabric - Arcslayer Cipher Flare - Arcslayer Cipher Sigil - 100 Ace Chips - 3 Rare Cells - 1 Epic Cell Platinum is an in-game currency that can be used to purchase weapon and armour skins, arrival emotes, banner customizations, and more. You can also use it to upgrade your Hunt Pass.