Dark Spark Battle Pack
Annihilate your enemies with this all-in-one weapon/character pack. Skywarp: He has never been interested in power or conquest, only the pursuit of knowledge. He joined the Decepticons to produce powerful weapons and experimental systems for use in combat. Thundercracker: A Decepticon Seeker: a master of flight and aerial combat. He defected to the Decepticons with Starscream and Skywarp and now serves Megatron. Stinger: A silent and mysterious bot. His motivations are unclear, but his prowess in battle is nothing to be trifled with. There may be more to Stinger than meets the eye… Glass Gas Cannon: This weapon creates a distortion field in mid-air, suspending opponents in mid-air and rendering them helpless before sending them smashing into the ground at high velocity. Electro Bolter: This weapon launches deadly harpoon-style projectiles. The kinetic energy of these projectiles knocks enemies back on impact and can even pin them to walls.