Cygon Garage Kit
Add more customisation options to the Cygon vehicle set, to make them the very pinnacle of high-tech elegance. The pack includes a new car skin (for use across all Cygon vehicles), an additional tyre rim set and 3 additional decals to use on the Cygon vehicles.