Cutthroats and Canines Bundle
Indulge the instinct for battle with fearsome weapons, or blaze a trail with a fiery companion at your side. The Cutthroats and Canines Bundle contains the Cutthroat Weapon Bundle, the Ashen Curse Alsatian, 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.