Cup Heroes - Advanced Merge Master
Cup Heroes - Advanced Merge Master includes: - 2500 coins - 500 diamonds - 50 rare keys - 50 epic keys Merge identical items to create stronger versions and unlock new bonuses that will make your heroes unstoppable.