Crossout - Wild Hunt Pack
Unique armored car: ‘Boar’ Weapons: two rare shotguns ‘Sledgehammer’ Unique cabin ‘Tusk’, dealing damage during collisions: Unique hero portrait: ‘Jager’ A unique paint: ‘Boar scalp’ Unique sticker ‘Eye of the beast’ Increases the maximum number of parts used to 55; 1000 in-game coins. The Hunter used to prey on wild animals, and liked to keep the trophies that adorned his hut and car. Now he hunts people. His victims are easy to identify, because their bodies often lack a finger, a tooth, or something worse. People say that The Hunter keeps these treacherous trophies in his lair. But, frankly, one shouldn't believe rumours. After all, no one knows where this lair is, not to mention coming back from there alive. Unique armored vehicles presented in packs, are particularly well-balanced in their weapons, armor quality and speed in combat. To put the car in the garage, after launching the game, open the blueprints menu, go to the ‘Packs’ tab, select the required armored car and click the ‘Load’ button. When you buy this pack, the number of parts that can be used to create the vehicles increases to 55. Also, the purchase of the pack gives the player early access to some structural details of the factions. These parts become available immediately upon purchase and are not re-issued once the appropriate reputation level is reached. Some parts can only be in a single copy. When purchasing multiple packs, such items are not duplicated. Unique portraits are a great opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armored car unlike the others. Coins are an in-game currency, that is used in the market for purchasing armored vehicle parts from other users and for paying rent for the part-producing faction workshops. Attention! When purchasing multiple packs, the coins stack!