Crossout — Triad: The Rascal
— Unique armoured vehicle: “Charming predator”; — New weapon of epic rarity: “Yokai”; — New defence module: “Interceptor”; — Unique character portrait “Nogitsune”; — Unique paint can; — 1500 in-game coins. Additionally, the player receives: — Access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 50. The kimono has the widest sleeves. That is why the Syndicate has so many trump cards. While the entire Valley is preoccupied with the Ravagers problem, the corporation is building its influence with the help of its agents. And if Jiangshi is a brute force, a fist flying directly into the face, then Nogitsune is beauty and seduction. And also a thin blade, piercing the heart of the enemy when he is relaxed. Other ambassadors of the Syndicate only intimidated and alienated the locals. Nogitsune, on the other hand, came to “make friends”: to gain the trust by showing only her beautiful fur, so that the victim would pick up the “fox” herself and take her into his own home. But even if someone isn’t charmed by her, they might regret it even more. In this case, she will get what she wants, too. Meanwhile, she would leave her enemy eyeless and with a scratched throat. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 50. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Unique portraits provide an excellent opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!