Crossout — Triad: The Patron
— Unique armoured car: “Doomed”; — New cabin of epic rarity: “Deadman”; — New unique movement part: frontal wheel “Claw” (4 pcs.); — Unique character portrait “Jiangshi”; — Unique paint cans; — 1500 in-game coins. Additionally, the player receives: — Epic plasma gun “Quasar”; — Maximum number of parts increased to 65. Jiangshi has a frightening reputation even by the Syndicate standards. Like the walking dead from the Chinese folklore whose name he bears, this killer cyborg knows no pity, no mercy, no compassion, and can only bring death and destruction. Everything human was cut out of him a long time ago and replaced with the most advanced electronics available to the Syndicate. His dead eyes look impassively at the world, seeing only the order shining right in front of his face. The order he is incapable of resisting, being nothing more than an instrument. The executioner’s axe, designed for the most dangerous enemies of the Syndicate. Rough, irresistible power and boundless persistence of the living dead are his calling cards. Jiangshi will complete the task and return with a victory. Unlike those who dare stand in his way. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 65. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Unique portraits provide an excellent opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!