Crossout – Bone Hunter (Lite edition)
— Unique armoured car: “Bone collector”; — New cabin: “Manitou”; — Large-caliber revolver: “Nagual” (2 pcs.); — Early access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 70. “My journey began a long time ago in the vastness of the great Wasteland when the spirits chose me. It all began with an understanding of the circle of life — the foundation, the bones on which our world is built. And this knowledge became my curse”. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 70. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack.