Crossout — Arsonist pack
Unique armored car ‘Wild Fire’ on augers. Weapons — two shotguns ‘Junkbow’; Unique cabin: ‘Cerberus’ of epic rarity. Early access to structural parts of the ‘Firestarters’ faction. Unique hero portrait: Red Hot. A unique paint can: Fire Salamander of legendary rarity. Increases the maximum number of parts used to 60. Unique sticker: Capricorn. 3800 in-game coins. Once upon a time, Red Hot had a name that was not so terrible, he performed in a fire show and was the most enthusiastic artist in his group. But the all-consuming passion for fire and carelessness cost him his career, and his partner's life. After this incident, he vowed never to handle fire again. But after the disaster everything started spinning like poi at a show. The ability to deftly and effectively manage the fire element gained Red Hot respect among Lunatics. And soon he was promoted to an Arsonist. He changed his name and image to Red Hot, put on frightening war paint and sat behind the wheel of an insane craft, which he found on the set of some B-movie. Now he loves to saw and burn all those who are disliked by Firestarters, and he tries not try to remember the broken oath and the old friend.What an upstanding guy! Unique cabin: ‘Cerberus’ of epic rarity ‘Cerberus’ cabin is a survivor's best friend. It uderstands everything, but just can't say it. Guts enemies in melee, as if it has three mouths. Unique armored vehicles presented in packs, are particularly well-balanced in their weapons, armor quality and speed in combat. To put the car in the garage, after launching the game, open the blueprints menu (the ‘B’ key), go to the ‘Packs’ tab, select the required armored car and click the ‘Load’ button. When you buy this pack, the number of parts that can be used to create the vehicles increases to 60. Also, the purchase of the pack gives the player early access to some structural details of the factions. These parts become available immediately upon purchase and are not re-issued once the appropriate reputation level is reached. Some parts can only be in a single copy. When purchasing multiple packs, such items are not duplicated. Unique portraits are a great opportunity to stand out among the survivors. Paint cans are a way to make your armored car unlike the others. Coins are an in-game currency, that is used in the market for purchasing armored vehicle parts from other users and for paying rent for the part-producing faction workshops. Attention! When purchasing multiple packs, the coins stack!