CrossfireX Points Pack
Log in daily to receive CFP. With CFP you can get rare weapon skins and Battle Pass Tier Skips! Includes: - 100 CFP on each daily login (30 days) Daily login CFP is given from the day the item is received in-game. After receiving this pack, log in each day from 00:00~23:59 (UTC+0) to get daily CFP. Daily CFP is not given on days not logged in.