Crime Boss: Rockay City - Smoke Character Pack
Shinobi Smoke is stepping out of the driver’s seat and into the shadows with the latest Crime Boss: Rockay City character pack! Unlock Shinobi Smoke and take matters into your own hands with new weapons, equipment, and unique perks. New Loadout - Primary Weapon: Crossbow - Secondary Weapon: Glizzy ES+ - Melee Weapon: Ninjatō - Equipment: Smoke Bomb Unique perks! - Razor Focus - Upgrades any sword, increasing its lethality, range, and unlocking unique abilities across three tiers. - Rebound - Trades maximum HP for accelerated health regeneration and shorter regen delay. Boosts mobility and sliding with reduced fall damage. Shinobi Smoke will be playable in both Single-Player and Multiplayer game modes.