Cosplay Slayer Master Collection Cosmetic Pack (Add On - PC)
Missed out on the Twitch exclusive Cosplay Slayer Master Collection? Get it now to access new Slayer skins, podiums, animations and a new player icon and nameplate. You get: The Cosplay Slayer Skin Two skin color variants “Box Head” Player Icon “Superfan” Nameplate “QCon” Upgradeable Podium Three New Podium animations *This content requires the base game DOOM Eternal to play.