Control and Conquer All Pack
Download this FREE map pack and unlock the ability to play two new Multiplayer Modes, “Control” and “Conquer All,” on all your original FEAR multiplayer maps. In Control you capture areas of the map and must keep them from being recaptured by enemy forces. In Conquer All mode, your scoring is based on how many kills your team racks up and how many control points you have at the end of the round. Capture all 5 five control points to end the round early! Revisit of some of your favorite maps like, Rubble, Campus and Docks with a brand new twist!!