Commander Pack
Proclaim your defensive might! Snag this pack to beef up your hero deck. This pack may only be purchased once per account. To redeem the items contained in the pack, visit and interact with the Mailbox in the Heroes Marketplace or Private Tavern. This pack contains: 3,100 Gems to purchase Heroes, Flair, Costumes and more. 2 Mythical Defender Packs to gain any number of cosmetic rewards to look your best! One of Each Campaign through Chaos VI Shard Packs to equip unique bonuses to your heroes and defenses. “Frozen Commander” Title to impress friends and foe alike. One Legendary Terror Dragolich Pet to strike fear into the hearts of your enemies.