Commander Cook-It - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Commander Rocket" content. You MUST own the Commander Rocket content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Commander Rocket in Awesomenauts Assemble! This premium skin comes with an all-new, fully customized voice set.