Clue: Noir Mansion Crime Scene Bundle
The shadows over Hue County grow darker in the wake of a shocking murder. Step into the elegant Noir Mansion and interrogate six suspects too sharp for their own good. They'll point fingers in every direction and offer up promises of honesty. But you know better. Trust nothing but your clue sheet... Could it have been Crime Reporter Scarlett with the Mini Revolver? Maybe Private Detective Mustard used the "Civil War" Musket with Bayonet? Did Risk Analyst Plum turn himself into a liability with the Billiard Stick, or perhaps Lawyer Peacock cracked with the Meat Tenderiser. Did Signature Forger White sign off Boddy's death with the Silver Candelabra? Or maybe Con Artist Green phoned in a deadly performance with the Rotary Phone... With the Noir Mansion crime scene, you can toggle the special Noir filter at any time during your game! See the mansion in its full-colour glory, or drench it in deep, cinematic shadows. You'll also unlock Noir-themed cosmetics to dress up in true vintage style! INCLUDES: A BRAND-NEW CRIME SCENE – The highly requested film-noir theme arrives in Clue/Cluedo! THEMED COSMETICS – This crime scene includes a new player avatar, a different card back, a themed clue sheet, a sleek dice set and 12 new tokens. MORE STORY TO EXPLORE – Delve into the murky backstories of each suspect and uncover their motives.