Classic Monkey
"Classic Monkey", adorned with a striking red and gold ensemble pays homage to the game's classic Chinese novel influence. This traditional variant also channels the fearsom warrrior-spirit into Monkey's melee damage, allowing him to strike with double the power. This downloadable content will become active on completion of the game.