Classic GRID Pack
Download the Classic GRID Pack and receive two legendary cars that made their mark in the original GRID updated to race in GRID 2. Includes the Koenigsegg CCGT and the Pagani Zonda Revolución, the 2013 version of GRID’s Pagani Zonda R.