Clash - Supporter Pack
The Supporter Pack DLC contains: - 2 armour sets for Pseudo, which pay tribute to Metamoq, the hero's mentor in the Zeno Clash games - 3 customization items for The Boy - The artifact Humiliation, which forces the loser of the Ritual to wear unique headgear and endure comments on what a unique smell it also exudes.