Cities: Skylines II - Beach Properties
Bring life to your city’s waterfronts with Beach Properties. Specializing in residential buildings that kiss the water's edge, this Asset Pack brings the tranquility and beauty of coastal living to your city. Waterfront Zone A new residential zoning option dedicated to waterfront buildings allows you to redefine your city's coastline. Beach Properties From luxurious waterfront mansions to charming beachside cottages, each theme has an addition of growable residential buildings, waiting to populate your new waterfront zone. Signature Waterfront Buildings Tailored to fit into European or North American architectural themes, these signature buildings are crafted to highlight your city’s beachfronts. Beach Properties features 70 new assets, including: 10 North American residential buildings with 3 levels (30 assets) 10 European residential building with 3 levels (30 assets) 6 signature buildings 4 New trees Beach Properties is also available as part of the Expansion Pass: Waterfronts.