Cities: Skylines - Content Creator Pack: University City
Give your city that real “university town” look and feel with a selection of new building spawns designed by Michael “KingLeno” Warren. University City adds 36 low-density residential buildings, 32 low-density commercial buildings, and 15 props including commercial signs and logos to reflect the student residents in your neighborhood!