Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern Japan
Content Creator Pack: Modern Japan introduces a unique flair inspired by Japanese architecture with 20 buildings and six props from modder Ryuichi Kaminogi. These are the first Japanese buildings to be added to Cities: Skylines, bringing ornate models ranging from impressive skyscrapers to cozy udon and ramen shops.