Cities: Skylines - Content Creator Pack: Bridges & Piers
Enhance and elevate your waterfronts This set of 22 unique assets from community creator Andrés “Armesto” ranges from simple to ornate, with industrial and classical styles found around the world. Connect the water to land with style Build on your city’s iconic appearance and shape your oceanic skyline with these quintessential connectors.