Characters & Colors
Sing zombie opera with Squigly, and make beautiful music with Big Band! Unleash Eliza's skeletal Parasite, and howl at the moon with Beowulf! And, finally, learn why humans cry with Robo-Fortune. All while taking advantage of the full range of color options so you'll look spiffy in your next match! It's everything you want, in one convenient package!