Character & Palico Edit Voucher: Single Voucher
This voucher allows you to edit a hunter character and Palico's appearance once. Use a voucher at the save data select screen to edit the appearance and gender of an existing hunter and the appearance of that hunter's Palico. Please note that the name of your hunter and Palico cannot be changed. Note: - Can only be purchased once. - Can be used to edit your hunter and Palico once each with a single voucher. - You can edit hair, eyebrow color, facial hair, makeup and clothing from the Item Box in your living quarters without using a voucher.