Challengers Wild 2
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new wild outfits for Juri, Ibuki, Cody, Adon, and T.Hawk. Wear these new threads and take out your opponents in style!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.