Challenger MT700E Field Viper
Expend your Farming Simulator 17 experience with the Challenger MT700E Field Viper DLC giving you access to this unique tractor. Once downloaded, the additional contents will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them.