Century - Fellow Pack
Stand out from the crowd with the Fellow Pack - an epic heap of dragons, customisations and consumables fit for every true dragoneer who want to leave their mark in the history of Century: Age of Ashes. This pack includes : - An Epic Dragon Skin for the Windguad - An Epic Dragon Skin for the Marauder - 1,000 Gems - A Legendary helmet for the Windguard - A Legendary helmet for the Marauder - An Epic weapon for the Windguard - An Epic weapon for the Marauder - A 3-day xp booster - 1 banner, player title, profile wallpaper and player icon Please be cautious. This pack is not eligible for a refund. Purchasing this pack will prevent you from acquiring the contents of another DLC pack.