Century - Arisen Pack
Rise to the top in no time with the Arisen Pack - a best-value bundle filled with high tier rewards and a whole month's worth of Bonus XP. It's the perfect treat to thrust yourself to mastery! This pack includes : - A Legendary Dragon Skin for the Phantom - An Epic Dragon Skin for the Windguard - An Epic Dragon Skin for the Marauder - 3,000 Gems - A full epic outfit for the Phantom - A Legendary helmet for the Windguard - A Legendary helmet for the Marauder - An Epic weapon for the Windguard - An Epic weapon for the Marauder - A 30-day xp booster - 3 banners, player titles, profile wallpapers and player icons Please be cautious. This pack is not eligible for a refund. Purchasing this pack will prevent you from acquiring the contents of another DLC pack.