Castlevania Reverie
After the events of Castlevania: Lords of Shadow, Gabriel Belmont stands on the edge of an abyss contemplating his fate. In the darkest shadows of his mind, he hears her cry for help. Laura, the vampire child who had spared him during his quest, is in danger. Gabriel decides to repay his debt of honour to her and returns to the castle in order to offer his aid but comes face to face with his own terrible destiny.