Cash Cleaner Simulator - LOUD & LOADED
Crank up the volume on your operation with LOUD & LOADED! This DLC is for cleaners who aren't afraid to make some noise and play with their profits. It outfits your lab with a new, game-changing tool and a set of aggressive, stylish cosmetics. Includes: The Autopay (Functional New Tool): "Got racks on racks? Put this track on replay." This tool is how you flex. 'Make it rain' with LOUD blasts of cash, then hit 'replay' to vacuum all those bands back up for the next drop. Get Lucky Gloves (Glove Skin): "Work it harder, make it cleaner, do it faster, makes you richer." Get a grip with these sleek, retro-future glove skins. Clean Sound System (Washing Machine Skin): "Rinse and repeat the beat." Turn your standard washing machine into a bass-pumping boombox with this cosmetic skin. CD's Nuts (Knife Skin): "Hilariously sharp." A razor-sharp, holographic knife cosmetic for opening deliveries with flair. Note: This DLC contains one new functional tool ('The Autopay'), which introduces new gameplay mechanics, and three new cosmetic items.