Canada Region Pack
Canada pack will include an all new bonus adventure region with 4 additional hunting areas featuring Caribou, Moose and Elk. In addition you’ll hunt Canadian Geese as a FUN side hunt and if that wasn’t all you’ll be introduced to an all new dangerous animal, Grizzly Bear!