Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Skin Pack
This collection of 10 spooky paint jobs is not for the faint of heart. Spread the spirit of Halloween across Angel Shores and Seaside Valley wherever you drive. The list of "Halloween – Paint Jobs" includes: Witch's Brew Jack-O'-Lantern Bewitching Party Ghosts Trick-or-Treat All Hallows' Eve Skeletal Dance Specters on Tour Happy Halloween Bats Crossing All paint jobs are fully compatible with all buses, including articulated, double-decker, and e-buses. If you decorate your bus with these skins, the residents of the beautiful cities of Seaside Valley and Angel Shores will immediately know that you are an Angel Shores insider, no matter which roads you take.