Bus Simulator 21 Next Stop - Ebusco Bus Pack
A new bus manufacturer just joined! Ebusco is now here for you as you drive around Angel Shores and Seaside Valley. The Bus Simulator 21 Next Stop – Ebusco Bus Pack includes three new buses and four new interior designs. Expand your fleet with these three buses: Ebusco 2.2 – 12m This 40-foot e-bus has a capacity of up to 90 passengers and it comprises of 2 axles and 3 doors. Ebusco 2.2 – 18m This articulated 60-foot e-bus has a capacity of up to 150 passengers and it comprises of 3 axles and 3 doors. Ebusco 3.0 This 40-foot e-bus has a capacity of up to 95 passengers and it comprises of 2 axles and 3 doors 4x interiors The Ebusco Bus Pack also features four new interior designs that you can use for the three new Ebusco buses. However, you aren't limited to only using the interiors. Let your creativity run free and customize your buses to your heart’s content. Owners of the Bus Simulator 21 Next Stop – Season Pass automatically have access to this DLC. Get it now and experience Bus Simulator 21 Next Stop to its fullest potential.