Bus Driver Simulator - Hungarian Legend
A legendary Hungarian bus which was manufactured in 1971-2002 for urban and suburban routes. This bus was famous for its soft suspension, high level of comfort and passive safety of passengers. Since early 1970’s until early 1990’s, billions of Soviet passengers in many cities of USSR were transported in these buses.