Bus Bound - Modern Bus Pack
Horizon takes a step into the next gen with the Modern Bus pack! The modern bus pack contains the Horizon Hydrogen 40ft Gen2 bus variant as well as a pack of 3 additional skins which are a perfect compliment to the model's sleek design. Additionally, using this model will grant the player a +2x modifer to stops.