Brawlhalla: Battle Pass Classic 4: Gold
The Brawlhalla Battle Pass is here! Unlock rewards and items unique to Battle Pass including Colors, Skins, KO effects, Podiums, Emotes, and more. This event ends on Wednesday August 14, 2024 at 09:00 (UTC). No further progress can be made after this time, only unlocks earned up to that time will be granted.