Brawl Chess - Great Heroes
Put on your armor and play as a powerful barbarian or grab a bow as a warrior elf. Head the army as a golden-hearted dwarf or a sweet fairy who dreams of defeating enemies. And if you like a thrilling party, a cool ghost is already waiting for you. Ready for battle?