If you’ve ever wanted to channel your inner mean girl, this is your chance. Kirstee and Kaycee are like, totally back at it again in the Tweevils Pack DLC. How much scheming can they get done on this trip with no slips? Kaycee, we’re looking at you. Choose free-play mode to start scheming with the twins and stay cute by customizing Kaycee with six different nose bandages.