Brainwashington Cadavers
Brainwashington Cadavers team The Cadavers have a dominating defensive line, loaded with talents like Jonathan Stallion and Ace Stung. These two Blitzers are so nasty they make opposing Quarterbacks wet their pants. On offense, all hope of making the playoffs rests on the arm of Quarterback Scarsome Wince and his go-to receiver Scary McScorein. ​​ Insurrection Field Play against or as the Cadavers at Insurrection Field, a lethal field littered with landmines, toxic pits, and buzzsaws inside the red zone. Theme Song Ready for War Written by: Panauh Kalayeh, Robert Goerge Grant, Mikhail O. Johnson, and James Desmond Courtesy of APM Music This content requires the base game Mutant Football League in order to play.