Boost Kit
Enhance your vehicle's performance with the Boost Kit! This Kit contains 3 Boosts that can be equipped before a race and consumed to increase your speed, attack your enemies, and protect your vehicle. Get a head start on the competition! The Boost Kit includes at least 1 Rare Boost. NOTE: BOOSTS ARE SINGLE USE ONLY.