Bonus Map Pack
"With this FREE Bonus Map Pack you’ll gain access to 3 never before available Multiplayer levels for your Xbox 360! Take advantage of the lush vegetation in Ecosphere to showcase your sniping skills or battle it out in a dilapidated building where enemies lurk behind every corner in Hotel. If dark spaces and close quarters combat are more to your liking, then prepare for some epic fire fights in the twisting tunnels of Sewers."