Blooming Cities Pack
Transform your city spaces into a tranquil haven of Roman splendor with the Blooming Cities Pack! Build abundant, flourishing gardens with a modular garden system: create vibrant flower fields in combination with bushes and trees for a lush, organic garden look. Complement your greenery with fountains and a statue to craft the perfect garden retreat for your residents. Display your prosperity as a successful governor by crowning your city with the largest cosmetic ornament in Anno 117: Pax Romana to date – a magnificent 7x7 garden centerpiece. Complete the landscape with a new Aqueduct skin, adding a fresh variety to one of your city’s most defining structures.