Blood Bowl 3 - Black Orcs Customizations
Fashion is not exactly a priority for Black Orcs… but intimidation, on the other hand, now we're talking! Demand respect with this kit designed for Black Orc teams. It includes Rare and Legendary customization items for a Goblin, Troll and Black Orc.