Bless Unleashed: Forged Warlord Pack
Forge your own story with an exclusive mount, costume, weapon skins and more in the Forged Warlord Pack. This pack includes: - Armored War Strider Mount - Forged Warlord Helm* - Forged Warlord Armor* - Forged Warlord Weapon Set (Sword, Shield, Axe, Bow, Staff)* - Personal Storage Expansion Ticket (x3) - Sealed Chest Key (x3) - Unbinding Scroll (x2) - Recovery Scroll (x30) - 10,000 Star Seed Box (x3) - 2,000 Lumena *Costume and Weapon Skins from this bundle can be used on all characters on the account. Bless Unleashed is the premier next-generation action MMORPG. Journey across a vibrant persistent world to take on -- and survive -- vicious, lethal monsters that inhabit this untamed landscape. Choose between one of five classic classes, each with its own combo-driven combat experience, handcrafted for online play. Gather your party to explore and survive a richly detailed world of dangerous beasts and divine secrets. A Sealed Chest Key unlocks reward chests found in dungeons. An Unbinding Scroll can be used to unbind a bound item so that it can be sold on the marketplace. Please note that only certain items can be unbound. Items from Founder's Pack or Prestige Status cannot be unbound. A Recovery Scroll can be used to instantly recover from a Near Death state. Star Seed is an in-game currency that is used for teleporting, reviving, purchasing from vendors and using the marketplace. Lumena is a virtual currency that is used for purchasing items from the Lumena shop.