Blast Corps Challenge Pack
Three additional challenges for Kinect Sports Rivals, introducing Blast, a smashing logistics company run by the speedy Blast Corps team with an offer to sponsor your Champion. Place your new Backlash ball on the spot and beat these three events to earn a heap of bonus Coins and an exclusive Blast Soccer outfit. Wear it with explosive pride to show your support for the fastest of all delivery companies. Kinect Sports Rivals: it’s YOU vs. the world!