Blade Wolf
Play as the prototype LQ-84i, aka Blade Wolf as you battle countless enemies using your arsenal of weapons and abilities, culminating in an all-new boss battle. Reactivated by Desperado Enforcement's leader Sundowner and serving under Mistral, reveal Blade Wolf’s story prior to him battling and eventually joining forces with Raiden. BUY IT NOW!