Black Desert - Ultimate Edition ItemPack
The Black Desert Ultimate Edition digital bundle includes the full Black Desert game, Signature Classic Set, a 90-day Value Pack, a Snow Wolfdog Pet, a Junaid Cat pet, a Tier 5 Horse(Random), the Calpehon Charger's Horse Gear set, the Bell Ephoc Wagon Set, 10 XP scrolls for Combat, Skill and Life Skills, Horse Whistle, Storage Maid, and 3000 Pearls to use in game. IMPORTANT: The item packages included in the bundles will only be sent to the server that corresponds to the region where the product is purchased.